Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

INDONEZIA - BALI

Bootstrap Image Preview
Bootstrap Image Preview
Bootstrap Image Preview
Bootstrap Image Preview

Plecari in intervalul: 19.01.2023 – 28.04.2023

(Pachete combinate de 8 nopti la destinatie)

Denumita “Dimineata lumii”, aceasta insula plina de mister si povestiri magice este una dintre cele mai populare destinatii turistice. Bali este insula celor 1000 de temple si considerat tinutul Domnului.

Modul de viata traditional in Bali a fost dintotdeauna legat de spiritualitate. Plaje albe, resorturi luxoase, vulcani mareti, campuri de orez in cascada, monumente antice, alaturi de spiritualitate, o cultura bogata si oameni cu adevarat primitori.

Bali este o insula fascinanta, paradisiaca si le are pe toate!

Pachet combinat Ubud (hotel 4*) si zona de plaja (hotel 5*)

Tarif: de la 1.980 euro/persoana/pachet 8 nopti cu mic dejun inclus *pretul pachetului include: bilet de avion, taxe de aeroport, cazare 8 nopti cu mic dejun inclus in camera dubla standard.

Hotel Adiwana Monkey Forest 4* (Ubud)

Localizare: in localitatea Ubud, in zona centrala a Insulei Bali. Hotelul se afla la 600m de Palatul Ubud si Piata din Ubud și la 1,1 km de Padurea Maimutelor din Ubud. Aeroportul din Denpasar Bali este situat la 35 km distanta. Facilitati hotel: piscina in aer liber, restaurant, centru SPA, sala de lectura, birou de inchiriat biciclete, parcare, serviciu de concierge, camera de bagaje, receptie deschisa nonstop, internet Wi-fi in zonele publice. Facilitati contra cost: proceduri SPA, cursuri de gatit, serviciu de spalatorie. Facilitati camera: facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei, seif, televizor LCD cu canale prin cablu, uscator de par, baie cu dus, fier de calcat (la cerere).

Hotel Nusa Dua 5* (Nusa Dua)

Localizare: Situat pe o plaja privata din Nusa Dua si inconjurat fiind de gradini tropicale luxuriante, hotelul de 5* Nusa Dua Beach Hotel & Spa a fost conceput aidoma unui palat balinez. Deschis in 1983 si renovat aproape complet cu cativa ani in urma, hotelul ofera oaspetilor sai o multime de facilitati pentru petrecerea timpului liber intr-un mod cat mai placut si relaxant. Facilitati hotel: Cele 5 restaurante si 3 baruri din incinta hotelului sunt o optiune potrivita pentru a servi masa sau un cocktail in orice moment al zilei, acestea oferind o varietate de preparate locale si internationale. Hotelul pune la dispozitia turistilor si zona de shoping, mini club pentru copii, teatru in aer liber si 2 piscine. Dotari camere: toate camerele au balcon sau terasa amenajata, baie proprie cu cada si dus separat, uscator de par, articole de toaleta gratuite, halate de baie si papuci, TV cu ecran plat, programe prin satelit, facilitati pentru ceai si cafea, seif, minibar, telefon, internet Wi-Fi, seif, birou, servicii zilnice de curatenie. Camerele si apartamentele Palace Club cu acces la laguna au terase proprii cu acces direct la piscina in forma de laguna. In plus, cei care opteaza pentru cazare de tip Palace Club, beneficiaza de servicii exclusiviste Palace Club Lounge. Fiecare camera a complexului ofera privelisti uimitoare la gradinile tropicale amenajate sau la Oceanul Indian.Complexul pune la dispozitie 382 de camere moderne si apartamente elegante repartizate intr-o cladire cu 4 etaje.

Pachet combinat Ubud (hotel 5*) si zona de plaja (hotel 5*)

Tarif: de la 2.150 euro/persoana/pachet 8 nopti cu mic dejun inclus

*pretul pachetului include: bilet de avion, taxe de aeroport, cazare 8 nopti cu mic dejun inclus in camera dubla standard.

Hotel Alaya Ubud 5* (Ubud)

Localizare: este situat aproape de centrul orasului Ubud si la 200 de metri de Monkey Forest. Aeroportul International Ngurah Rai se afla la aproximativ 35de km distanta. Facilitati hotel: piscina exterioara pentru adulti, piscina exterioara pentru copii si o piscina interioara, sezlonguri si umbrele la piscine, Babysitting la cerere. Spa & Wellness (contra cost): sauna, masaje corporale de relaxare. Activitati sportive si de recreere: sala de fitness, inchirieri biciclete. Restaurante: Petami Restaurant (bufet cu specific american/asiatic/indonezian), Mesian Restaurant (bufet cu specific indonezian). Baruri: Poolside Bar. Dotari camere: aer conditionat, televizor, minibar, telefon, seif, WIFI, serviciu de calcat,baie cu uscator pentru par, aparat pentru prepararea cafelei sau a ceaiului.

Hotel Hyatt Regency Bali 5* (Sanur)

Localizare: Hyatt Regency Bali se afla la 15 km de gradina zoologica Bali si la 28 km de Bali Safari si parcul marin. Aeroportul Internațional Ngurah Rai este situat la 20 km. Facilitati hotel: oferind o plaja privata superba, Hyatt Regency Bali se afla in Sanur si este inconjurat de gradini tropicale. Complexul pune la dispozitia oaspetilor sai optiuni multiple pentru a servi masa sau a petrece timpul in aer liber. Resortul are de asemenea si 3 piscine in aer liber. Restaurantul Omang Omang serveste preparate locale si internationale, inclusiv delicii cu fructe de mare si fripturi la gratar. Restaurantul Pizzeria Beach este specializat in bucataria italiana, iar lounge-ul relaxant cu pian asigura bauturi si divertisment live, in timpul serii. Complexul are un mare centru wellness, inclusiv o sala de fitness, un centru spa si o sauna.

Important: Preturile de mai sus sunt valabile in limita disponibilitatilor! In contextul actual, recomandam incheierea asigurarilor medicale si storno necesare pentru fiecare destinatie in parte.

SERVICII INCLUSE:

• transport cu avionul (zbor de linie) Bucuresti – Denpasar – Bucuresti cu compania Qatar (schimbarea curselor in Doha;

• 1 bagaj de cala de 23 kg si 1 bagaj de cabina de 7 kg;

• 8 nopti cazare si masa conform ofertei;

• transferuri aeroport – hotel – aeroport

• asistenta turistica la destinatie in limba engleza;

• taxele de aeroport si catering (se pot modifica).

Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna septembrie, anul 2022. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica vloarea acestora.

NU SUNT INCLUSE:

• asigurarea medicala de calatorie (obligatorie);

• asigurarea storno cu extensie Covid (optionala, recomandata), se incheie odata cu contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, in pachet cu asigurarea medicala de calatorie;

• excursiile optionale;

• alte mese sau bauturi decat cele mentionate in oferta

ORAR INFORMATIV DE ZBOR (ore locale):

La cererea turistilor putem face verificari pe si pe alte date de calatorie.

19.01.2023 Otopeni 16:50 – Doha 22:30

20.01.2023 Doha 02:45 - Denpasar 17:15

29.01.2023 Denpasar 00:30 – Doha 05:20

29.01.2023 Doha 08:40 – Otopeni 12:50

Orarul de zbor poate suferi modificari! Agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi facuta insa raspunzatoare in vreun fel de aceste modificari sau anulari ale companiei aeriene.

CONDITII DE COMERCIALIZARE:

TERMENE DE PLATA:

 50% din pretul pachetului turistic la inscriere;

 50% din pretul pachetului turistic cu minim 60 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 60 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face din momentul rezervarii si pana la 80 zile inainte de plecare;

 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 79 zile - 45 zile inaintea plecarii;

 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 45 zile inaintea plecarii.

Aceste conditii se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare si plata.

IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.

OBSERVATII:

• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;

• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE DE CATRE CETATENII ROMANI;

• Pentru aceasta destinatie este obligatoriu vaccinul Covid -19;

• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;

• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;

• infantii (0 – 1,99 ani) nu beneficiaza de loc in avion;

• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;

• descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta

• In prima zi de sejur, cazarea incepe dupa ora 14:00. In ultima zi de sejur, camerele de hotel se elibereaza inainte de ora 12:00;

• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive, iar conceptele de demipensiune sau pensiune completa nu includ bauturile);

• transferul inclus in pretul pachetului nu este un transfer privat, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile catre hoteluri va fi impartit de mai multi turisti. Deoarece orele de plecare spre hoteluri sunt organizate in functie de orele de sosire ale zborurilor internationale, va exista un timp de asteptare in aeroportul Port Louis pana la plecarea transferului;

• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;

• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);

• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;

• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.

• distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;

• hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;

• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;

• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;

• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;

• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;

• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;

• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;

• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;

• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;

• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare.

• acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusa;

• in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;

• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.